İstanbul Skolyoz Okulu Kuruluş 2016

Erken teşhis ve 3 boyutlu Schroth egzersiz uygulaması ile ön plana çıkan “Skolyoz Okulları” konsepti 2016 yılında Prof. Dr. Erbil Oğuz tarafından kuruldu.

Schroth Skolyoz Egzersizleri Dr ve Fizyoterapist Eşliğinde

Uzman doktor ve fizyoterapistlerce hastaların muayenesi ve radyolojik incelemeleri ayrıntılı bir şekilde analiz edilerek her hasta için özel bir "schroth egzersiz" planı ardışık seanslar halinde uygulanmaktadır.

Skolyoz Korsesi

Korse kemik gelişiminin devam ettiği 14-16 yaş altında ve 20 derecenin üzerindeki eğriliklerde kullanılır. Merkezimizde, korse tasarımı Uzman Dr ve Ortez teknisyeni ile birlikte yapılmaktadır.

Skolyozda Kalkaneo Valgus Tabanlığı

Uzun seviyeli ve lomber bölgede eğriliği olan skolyozlu hastalarda ankle valgus adı verilen ve ayak topuğunun yana kaydığı (bir anlamda pes planus = düz tabanlık ) durumuna sıklıkla rastlanır.

Artroskopik Cerrahi

Artroskopi bir ekleminin küçük bir delikten kamera yerleştirilerek gözlenmesidir. Artroskopik cerrahi ise; başka bir delikten el aletleri gönderilerek monitörden izleme ile yapılan ameliyattır.

Diz - Kalça Protezi

Diz ve kalça eklemlerindeki kireçlenme veya romatizmaya bağlı hastalıkların ilerlemiş dönemlerinde “Diz Protezi” ve" Kaça Protezi" ile cerrahi tedavi uyguluyoruz.

Bize Ulaşın

Randevu tel: (216)418 88 74 WhatsApp : 0 532 320 12 48 İnstagram, Facebook, drerbiloguz Konum: X2PX+2V Youtube:.Prof.Dr.ErbilOğuz

Ön Çapraz Bağ

Halı saha oyuncusunun ifadesi: "Halı sahada maç ediyorduk. Topu stopladım ayağım yerde sabitti dizimin üzerinde vucudum vidalama yapar gibi döndü. Ahh dizimin içinde sanki bir bıçak saplandı çok feci ağrıdı. 15 dk önce oldu hastaneye gelene kadar acayip şişti dizim.".....